Monday, October 01, 2007

Salam Kembali 

hai sume..
erm lama aku x update blog ni.. sebenarnya byk betol yg terjadi dlm hidup aku sepanjang aku x mengupdate blog ni.. dan perkara2 itu lah yg menjadi salah 1 sebab aku malas nk bukak blog.. ada jugak niat di hati nk tutup terus blog aku.. dan ingin memulakan blog yg baru..nama yg baru. tp aku sayang sgt blog ni. Aku sbnrnya byk berterima kasih pada seseorg yg telah membantu aku dlm blog. Ntah knp.. aku takut plak nk sebut nama dia. bukan apa.. terlalu byk yg da jadi..dan aku sentiasa mendoakan si dia sentiasa berada dlm keadaan yg menyenangkan.. bahagia dan segalanya akan menjadi kenyataan. sungguh..aku ikhlas..

dan bermula juga hari ini.. aku tekad utk menghidupkan kembali blog aku dgn penuh motivasi. kirenya aku mmg bertekad..utk berkongsi perasaan aku di dalam blog. insyaAllah.. semoga kerajinan aku utk mengupdate akan sentiasa ada di dalam diri aku ini.. amin...

Aku pon... setelah lama x mengupdate... ada byk perkara yg nk aku kongsikan. mst ada yg terkejut bahawa aku da bertunang... wow... aku da jadi tunangan org la... dan insyaAllah klu segalanya berjalan lancar 23 Disember ini aku akan melangsungkan perkahwinan dgn seorg lelaki yg hadir dalam hidup aku tanpa disangka. Doakan kebahagiaan aku key... Dan utk berkongsi kebahagiaan ini... aku akan mengupload gambar2 aku masa bertunang. Tungguuuu...

posted by hamyma @ 2:33 PM   0 comments


 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

[ my msg box ]

Powered by Blogger

+About Me+
::name::
ima/im/eemon
::location::
here/cheras
::besday::
kay ell/9th April
::fanatik::
game/shopping/cinema
::alergik::
smoker/liar/tension/money
::myself::
cute(??)/manja/sensitive/lover
::myWish::
Job(waaa!!)/Wira/oWn mOnEy

+Others Blog+
mr.syamay | may ::
syazwan | w-E-a ::
syafirul | putera+kl ::
jenab | key+nab ::
++ 10 more blogs need ::


hamyma.blogspot.com | resolution 1024x768 | copyright 2004 reserved